Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň – Ing. Ondřej Blažek
Ing. Ondřej Blažek
Bachelor's thesis
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
Media selection criteria for advertising campaign
Anotácia:
Tato práce popisuje vývoj a současnost marketingové komunikace a strategii realitního trhu. Pojmenovává výčet médií dostupných na trhu a řadí kritéria výběru jednotlivých médií. Popisuje vlastní oborové zkušenosti s marketingovými nástroji v oboru realit. Řeší efektivnost médií a jejich strategické využití. Nabízí nové reklamní cesty. Zabývá se segmentací trhu a poznáním cílové skupiny. Popisuje tržní …viacAbstract:
This these describes the development and present marketing communication and strategy of the real estate market. Names a list of media available on the market and one of the criteria for the selection of individual media. Describes his own business experience in marketing tools in the field of real estate. It addresses the effectiveness of the media and their strategic use. It offers a new advertising …viacKľúčové slová
Reklama propagace marketingová komunikace komunikační mix marketingová strategie značka marketingová analýza cena zákazník segmentace rozpočet média cílová skupina slova barvy reklamní argumentace emoce efektivita reklamy kreativita pre-testy post-testy účinnost reklamy internetový marketing event marketing product placement SEO advertising promotion marketing communication communication mix marketing strategie brand marketing analysis price customer segmentation budget target group words colors advertisement argumentation emotions effectiveness of advertisement creative pre-tests post-tests effectivita of advertisement internet marketing
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/p67pq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
Bengisu Uzun -
Advertisement – the phenomenon of Communication
Myrat Yklymov -
Efectiveness of Facebook Advertising in the Context of a Small Manufacturer of Home Decorations
Michala Santusová -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Veronika Štědráková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec