Jan SLAVÍK

Bakalářská práce

Kognitivní obsahy fenoménů drogové závislosti u nově nastupujících policistů PČR

COGNITIVE CONTENTS PHENOMENONS DRUG INDEPENDENSE AT THE INCOMING POLICEMEN IN THE CZECH REPUBLIC
Anotace:
Anotace Cílem bakalářské práce {\clq}qKognitivní obsahy fenoménů drogové závislosti u nově nastupujících policistů Policie České republiky`` je proniknout do oblasti drogové problematiky, zejména se zaměřením na teoretickou vybavenost nově nastupujících policistů Policie České republiky, kterou si nesou z civilního života a chtěl bych tímto nabídnout zlepšení vzdělávání a teoretické vybavenosti u těchto …více
Abstract:
Annotation The target of my bachelors work "Kognitive contents phenomenons drug independente at the incoming policemen in the Czech Republic" is getting through the drug sphere , especially with a view to theoretic facilities at the incoming policemen in the Czech Republic , which they carry about from the civil life and I would like to offer the improving of expectation and theoretic facilities by …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Jan Mattioli, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLAVÍK, Jan. Kognitivní obsahy fenoménů drogové závislosti u nově nastupujících policistů PČR. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika