Tourismus-Marketing und seine Verwendung im Gemeindeverband Strážnicko – Lenka Krejčová
Lenka Krejčová
Bachelor's thesis
Tourismus-Marketing und seine Verwendung im Gemeindeverband Strážnicko
Marketing of Tourism and its Application in the Microregion of Strážnicko
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing of tourism and its effect on development of mi-cro-region Strážnicko. The theoretical part is focused on clarification of basic terms con-nected with tourism. In the practical part are these findings put into practise. The aim was to identify the current situation of tourism in micro-region Strážnicko and to find out in what extent is this region being visited …viacAbstract:
Die Arbeit beschäftigt sich mit dem Tourismus und mit seiner Beeinflussung der Entwick-lung vom Gemeindeverband Strážnicko. Der theoretische Teil bezieht sich auf die Erklä-rung der Grundbegriffe, die mit dem Tourismus verbunden sind. Im praktischen Teil wer-den die gewonnenen Erkenntnisse in der Praxis überprüft. Das Ziel der Arbeit ist die Iden-tifikation des gegenwärtigen Zustandes des Tourismus …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zverejniť od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejčová, Lenka. Tourismus-Marketing und seine Verwendung im Gemeindeverband Strážnicko. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / German for Business Administration