Analýza marketingové komunikace výrobce těstovin – Kateřina Rozbořilová
Kateřina Rozbořilová
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace výrobce těstovin
The Analysis of Marketing Communication of a Pasta Producer
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace výrobce těstovin. Cílem této práce byla analýza současné marketingové komunikace společnosti Europasta SE na konkrétní značku těstovin Adriana. V teoretické části je nastíněna problematika marketingové komunikace. Praktickou část tvoří popis jednotlivých nástrojů marketingové komunikace značky Adriana. Výzkum probíhal formou osobního dotazování …víceAbstract:
Master thesis deals with marketing communication analysis of a pasta manufacturer. The goal of this thesis was analysis of current marketing communication of the company Europasta SE, specifically communication of the pasta brand Adriana. The theoretical part consists of a general introduction into marketing communication. The practical part describes tools of marketing communication of the Adriana …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/105925
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Lucie Bůžková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk