Vícejazyčnost v marketingové komunikaci společnosti The Coca-Cola Company: případová studie – Barbora Nováková
Barbora Nováková
Bachelor's thesis
Vícejazyčnost v marketingové komunikaci společnosti The Coca-Cola Company: případová studie
Multilingualism in Marketing Communication of The Coca-Cola Company: A Case Study
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je využití cizích jazyků v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti The Coca-Cola Company s ohledem na její vícejazyčnost a na základě získaných informací navrhnout možná opatření pro vylepšení vícejazyčné komunikace dané společnosti. Teoretická část je zpracována na základě studia odborné literatury a komparace názorů …moreAbstract:
The object of the bachelor thesis is the use of foreign languages in marketing communication. The main aim of the thesis is to evaluate the marketing communication tools with regard to multilingualism in The Coca-Cola Company and, based on the information gathered, to suggest possible measures in order to improve multilingual communication of the company. The theoretical part is elaborated on the basis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2023
- Supervisor: Mgr. Evgenia Maleninska
- Reader: Albert Hoffmann, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Barbora. \textit{Vícejazyčnost v~marketingové komunikaci společnosti The Coca-Cola Company: případová studie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/y82jvo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights