Sponzoring v malých sportovních organizacích – Miroslav Sikora
Miroslav Sikora
Diplomová práce
Sponzoring v malých sportovních organizacích
Sponsoring of small Sports Organizations
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sponzoringem v malých sportovních organizacích. Teoretická část práce vymezuje pojem sponzoring, sportovní sponzoring a také definuje pojem malé sportovní organizace a jejich význam ve sportu. Výzkum je proveden smíšenou metodou: první část je kvalitativní a data byla získána prostřednictvím rozhovorů v devíti sportovních organizacích. Druhá část je kvantitativní dotazníkové …víceAbstract:
The thesis deals with the sponsorship in small sports organizations. The theoretical part of thesis specifies the term sponsorship, sports sponsorship and also defines the concept of a small sports organizations and their importance in sport. In the practical part, we used a mixed method approach. The first phase was qualitative survey and we conducted semi-structured interviews in 9 sports organizations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33442
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2012
- Vedoucí: Pavel Král
- Oponent: Stanislav Tripes
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33442
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing sportovní organizace
Petr SCHWARZ -
Management sportovní organizace
Jakub PĚČ -
Organizace sportovní akce a doprovodných aktivit v rámci Mistrovství České republiky v malé kopané 2010
Ondřej Nedoma -
Návrh marketingové komunikace vybrané organizace českého profesionálního boxu
Kristián Cholinský -
Sponzoring v oblasti sportu a jeho vnímání mladou generací
Jakub Kleiner -
Sponzoring v tanečním sportu
Lenka Machková -
Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace
Michal MATUSZEK -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková