Bc. Tomáš Janda

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu v podniku KOVOŠROT GROUP CZ a.s.

Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze marketingového mixu, jeho možných změnách a to konkrétně v podniku KOVOŠROT GROUP CZ a.s. Celá práce se sestává z několika hlavních částí. První z nich je část věnovaná teoretickým poznatkům, jejichž původ pramení zejména z odborné literatury. Tato část se zabývá již předem danými souvislostmi. Další částí je část analytická, která nejprve pojednává o podniku …more
Abstract:
This work is about marketing mix analysis and its possible changes in the company KOVOŠROT GROUP CZ Inc. Whole work consists of three main parts. The first part is based on theoretical knowledge and different literature sources and procedures were used to create this section. The next one is the analytical part which introduced the company itself and the marketing mix analysis was implemented to reveal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Lenka Hrubá
  • Reader: Ing. Gabriela Mádlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích