Analýza marketingového mixu v podniku KOVOŠROT GROUP CZ a.s. – Bc. Tomáš Janda
Bc. Tomáš Janda
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu v podniku KOVOŠROT GROUP CZ a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze marketingového mixu, jeho možných změnách a to konkrétně v podniku KOVOŠROT GROUP CZ a.s. Celá práce se sestává z několika hlavních částí. První z nich je část věnovaná teoretickým poznatkům, jejichž původ pramení zejména z odborné literatury. Tato část se zabývá již předem danými souvislostmi. Další částí je část analytická, která nejprve pojednává o podniku …moreAbstract:
This work is about marketing mix analysis and its possible changes in the company KOVOŠROT GROUP CZ Inc. Whole work consists of three main parts. The first part is based on theoretical knowledge and different literature sources and procedures were used to create this section. The next one is the analytical part which introduced the company itself and the marketing mix analysis was implemented to reveal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/m4gxh/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Lenka Hrubá
- Reader: Ing. Gabriela Mádlová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANDA, Tomáš. \textit{Analýza marketingového mixu v podniku KOVOŠROT GROUP CZ a.s.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/y83y2w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová