Interní firemní komunikace jako součást Corporate Identity – Mgr. Helena BEDNÁŘOVÁ
Mgr. Helena BEDNÁŘOVÁ
Master's thesis
Interní firemní komunikace jako součást Corporate Identity
Internal company communications as a part of corporate identity
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou interní firemní komunikace ve společnosti Veletrhy Brno, a. s. Stručně je zde popsán firemní profil, blíže jsou specifikovány formy a nástroje, které firma využívá ke své interní komunikaci. Prostřednictvím marketingového výzkumu budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a následně navrhnutý realizovatelný projekt na zlepšení vnitrofiremní komunikace …moreAbstract:
This thesis targets the problem of the internal communication of the company Veletrhy Brno, a. s. The profile of the firm is shortly mentioned here. The tools and forms of the internal communication, which the company uses for its communication, are specified closer here. Via the market research the given hypothesis will be agreed or disagreed here and new project for better internal communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2007
Identifier:
4890
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEDNÁŘOVÁ, Helena. \textit{Interní firemní komunikace jako součást Corporate Identity}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/y89q1r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BEDNÁŘOVÁ, Helena. Interní firemní komunikace jako součást Corporate Identity. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Formy a nástroje evaluácie informačného vzdelávania užívateľov: prax vybraných mestských knižníc z Českej republiky a Slovinska
Eva Hermanová -
Rozbor současných změn forem a nástrojů finanční regulace v EU a potenciálního vlivu těchto změn na finanční stabilitu
Nadezda Domnina -
Formy motivace a motivační nástroje
Jaroslav Hlinka -
Bezpečnost OTP zasílaného formou SMS, autentizačního a autorizačního nástroje a nebezpečí zneužití služeb elektronického bankovnictví ovládnutím počítače a chytrého telefonu klienta
Petr HOLUB -
Možnosti, formy a nástroje pro zajištění bezpečnosti podniku v současných podmínkách
Kateřina Bžatková -
Možnosti, formy a nástroje pro zajištění bezpečnosti podniku v současných podmínkách
Jiří Dašek -
Mapy jako umělecká forma a mapy jako nástroje a mechanismy moci, kontroly a dozoru
Jana Písaříková -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková