David Dohányos
Diplomová práce
University Recruiting at Google
Univerzitní recruiting v Google
Anotace:
Hlavním cílem této práce je vytvořit přehled náborové strategie společnosti Google a její aktivity na školách spadající pod CEMS alianci, a změřit jejich efekt na vnímání značky zaměstnavatele v CEMS komunitě. Teoretická část obsahuje základní informace ohledně náborového procesu a metody budování zaměstnavatelské značky, a dále jejich provedení ve společnosti Google. Praktická část obsahuje zejména …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to provide a holistic overview of Google’s recruiting strategy and activities on CEMS schools and measure its success and effect on the employer perception of the CEMS cohort. The theoretical part provides background to the recruiting process and employer brand building methodologies. Furthermore, it gives detailed insights into Google’s recruiting and employer brand building …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80255
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
- Vedoucí: Daniela Pauknerová
- Oponent: Veronika Motlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80255
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Nábor zaměstnanců a employer branding vybrané společnosti
Helena Karhánková -
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
Jan Kašuba -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Evelina Matkovčíková -
Employer Branding: marketingový přístup k HR
Hana Pavlíčková -
Komunikační mix Solitea CDL, a.s. v kontextu employer brandingu
Carina CHIOROGLO -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Využití Facebooku a Google AdWords pro budování značky
Štěpán Veselský -
Význam positioningu značky s aplikací na Google
Veronika Vacková