Možné problémy dětí v prvopočátečním čtení a psaní – Kateřina Nosková
Kateřina Nosková
Diplomová práce
Možné problémy dětí v prvopočátečním čtení a psaní
Possible problems of children´s initial writing and reading
Anotace:
Diplomová práce se zabývá identifikací nejčastějších obtíží žáků po nástupu do 1. ročníku v oblasti prvopočátečního čtení a psaní. Teoretickou část tvoří charakteristika žáka zahajujícího povinnou školní docházku a vymezení čtení a psaní v kurikulárních dokumentech. Dále se zabývá výukou prvopočátečního čtení a psaní, jeho etapami a metodami. Jsou zde rovněž vymezeny hygienické a pracovní návyky při …víceAbstract:
The thesis is focused on identification of the most frequent problems in terms of reading and writing of pupils' as they start attending the 1st grade of primary school. The theoretical part is composed of the characteristics of a pupil who begins his education at the primary school and the definition of reading and writing in the curriculum. The other part is aimed at the very initial reading and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Johnová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nosková, Kateřina. Možné problémy dětí v prvopočátečním čtení a psaní. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hana CHLUMSKÁ -
Metoda prvopočátečního čtení Sfumato jako prevence deficitů dílčích funkcí
Monika MIŇOVSKÁ -
Metoda Sfumato v nácviku čtení dyslektických dětí
Tereza KOLOUCHOVÁ -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková
Název
Vložil
Vloženo
Práva