Měření spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby – Tereza Mynaříková
Tereza Mynaříková
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby
The Measurement of Participants' Satisfaction with the Saint Martin Cruise
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby 2015 a ná-slednému vyvození závěrů ukazujících, v jakých ohledech poskytuje akce prostor pro změny vedoucí k zvýšení zákaznické spokojenosti. V teoretické části práce je stanoven teoretický základ obsahující nezbytné teoretické podklady ať už z obecného hlediska, tak i pro výzkum a vymezení důležitých pojmů, se kterými …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the measurment of Participants' Satisfaction with the Saint Martin Cruise 2015 and on drawing conclusions showing the aspects of the cruise that may offer oppor-tunities for changes leading to increase participants' satisfaction. The theorethical part contains necessary theoretical basis for marketing, event marketing, wine tasting and marketing research. Furthermore …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 28. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MYNAŘÍKOVÁ, Tereza. \textit{Měření spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Available from: https://theses.cz/id/y8i90e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mynaříková, Tereza. Měření spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Národní gastronomické produkty, suroviny a s nimi spojené eventy
Markéta Parmová -
Návrh event marketingových aktivit pro Vinařství Tomčala
Patrik Eliáš -
Vliv emocí na spokojenost a loajalitu v cestovním ruchu
Nikola Šilhartová -
Emoce ve vnitropodnikové komunikaci podniků
Jana Míková -
Spokojenost pracovníků OSPOD
Jana Jizbová -
Vliv individualizace produktu na zákaznickou spokojenost
Tomáš Kozák