Měření spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby – Tereza Mynaříková
Tereza Mynaříková
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby
The Measurement of Participants' Satisfaction with the Saint Martin Cruise
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby 2015 a ná-slednému vyvození závěrů ukazujících, v jakých ohledech poskytuje akce prostor pro změny vedoucí k zvýšení zákaznické spokojenosti. V teoretické části práce je stanoven teoretický základ obsahující nezbytné teoretické podklady ať už z obecného hlediska, tak i pro výzkum a vymezení důležitých pojmů, se kterými …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the measurment of Participants' Satisfaction with the Saint Martin Cruise 2015 and on drawing conclusions showing the aspects of the cruise that may offer oppor-tunities for changes leading to increase participants' satisfaction. The theorethical part contains necessary theoretical basis for marketing, event marketing, wine tasting and marketing research. Furthermore …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zverejniť od: 28. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mynaříková, Tereza. Měření spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Národní gastronomické produkty, suroviny a s nimi spojené eventy
Markéta Parmová -
Návrh event marketingových aktivit pro Vinařství Tomčala
Patrik Eliáš -
Vliv emocí na spokojenost a loajalitu v cestovním ruchu
Nikola Šilhartová -
Emoce ve vnitropodnikové komunikaci podniků
Jana Míková -
Spokojenost pracovníků OSPOD
Jana Jizbová -
Vliv individualizace produktu na zákaznickou spokojenost
Tomáš Kozák