Jan Bouša
Bachelor's thesis
Nástroje posilování divácké loajality
Tools enhancing audience loyalty
Anotácia:
Tato práce zkoumá problematiku zákaznické loajality jakožto marketingové disciplíny napříč obory a aplikuje získané znalosti v divadelním prostředí. Zobrazuje reálné zkušenosti firem a statistická data prokazující důležitost loajálních zákazníků. Zkoumá postoj českých divadel k této problematice pomocí vlastní ankety a odkazuje také na zahraniční průzkum. V práci je zmíněno téma shromažďování osobních …viacAbstract:
This thesis examines the issue of customer loyalty as a marketing discipline across industrial sectors and applies the gained knowledge in the environment of performing arts. It shows real experiences of companies and statistical data demonstrating the importance of loyal customers. It discovers the attitude of Czech theaters to this issue through its own survey and also refers to foreign research …viacKľúčové slová
marketingKľúčové slová
komunikace (sdělování)Kľúčové slová
diváciKľúčové slová
sociální sítěKľúčové slová
loajalitaKľúčové slová
FacebookKľúčové slová
YouTubeKľúčové slová
internetová komunikaceKľúčové slová
internetové sociální sítě
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9090
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedúci: Jiří SULŽENKO
- Oponent: Vlastimil JEŽEK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 7. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaBachelor programme / odbor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Internetove socialni site a jejich vyuziti v oblasti marketingu
Jiří Tabáček -
Internetové sociální sítě a žáci základní školy
Dominika Rouhová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Chování žáků 5. ročníku v kyberprostoru: sociální sítě, seznamování, nahota a krizová situace
Anna Zemanová -
Internetové sociální sítě jako nové působiště knihoven a knihovníků
Marek Vetchý -
Internetové sociální sítě, pohled na jejich využívání především žáky ZŠ a s tím spojená případná rizika
Lubomír Bureš -
Internetové sociální sítě v životech pubescentů a možná rizika jejich užívání
Veronika KLIMKOVÁ -
Internetové sociální sítě a jejich využívání žáky středních škol
Markéta Marková
Názov
Vložil
Vložené
Práva