Lukáš Balon

Master's thesis

Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence v organizaci

Use Of Social Networks For Competitive Intelligence In Organization
Anotácia:
Práce slouží jako studie konkurenčního zpravodajství v prostředí sociálních sítí, vypracovaná pro reklamní a marketingovou spolčenost 1.A&B a.s. V práci jsou ve stručnosti charakterizovány základní vlastnosti sociálních sítí včetně nejdůležitějších principu jejich fungování - šíření informací a chování uživatelů - nástin historického vývoje českých i zahraničních sociálních sítí včetně trendu jejich …viac
Abstract:
This thesis serves as Competitive Intelligence in social networks study for 1.A&B a.s. marketing and advertising company. Thesis is devided ito four parts. First part introduces social network as today's phenomenon, presenting it's definiton, basic characteristics and short introduction to Czech and foreign social networks history. It also compares developement trends and user numbers. Second part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
  • Vedúci: Zdeněk Molnár
  • Oponent: Miroslav Nečas

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33460