Kristýna Žežulková
Bachelor's thesis
Chování zákazníka v době krize COVID-19
Customer behaviour during the COVID-19 crisis
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá různými změnami především v chování zákazníka v důsledku změn cen nakupovaných produktů. Na základě statistických údajů a dotazníku jsou v textu uvedeny různé reakce na tyto změny. Úvodní části se kromě základních definic klíčových pojmů zabývají různými možnostmi, důvody a důsledky změn chování a především změn cen. Dále jsou využity analýzy vnějšího a vnitřního marketingového …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with various changes mainly in customer behavior due to changes in the prices of purchased products. Based on statistical data and questionnaires, various responses to these changes are presented in the text. In addition to the basic definitions of key terms, the introductory parts deal with various possibilities, reasons and consequences of changes in behavior and, above …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Mlázovský
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žežulková, Kristýna. Chování zákazníka v době krize COVID-19. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management