Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií – Ondřej Vodsloň
Ondřej Vodsloň
Master's thesis
Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií
Influence of Reference Groups on High-school Students' Consumer Behavior
Abstract:
Práce pojednává o vlivu referenčních skupin a aplikaci marketingových technik na ovlivňování spotřebního chování gymnaziálních studentů. Práce se snaží nalézt odpověď na otázku, zda existuje rozdíl v působení referenčních skupin na spotřební chování studentů státních a soukromých gymnázií v Praze. V rámci práce jsou nastíněny nejvhodnější marketingové techniky pro efektivní působení na cílovou skupinu …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6123
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2008
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Jiřina Brejchová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6123
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Výzkum dopadu zapojení referenčních skupin do mediální marketingové komunikace firmy GALUS Industries s.r.o
Radoslav Groh -
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
Diana Cintulová -
Spotřební chování vybrané skupiny mládeže
Jan Čadil -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Vliv reklamy a referenční skupiny na spotřební chování dětí
Kamila Mrázková -
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Helena Mager -
Specifické skupiny spotřebitelů,jejich spotřební chování v České republice
Marta Magott -
Vliv referenčních skupin na spotřební chování
Petra Štrouchalová Blažková