Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií – Ondřej Vodsloň
Ondřej Vodsloň
Diplomová práce
Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií
Influence of Reference Groups on High-school Students' Consumer Behavior
Anotace:
Práce pojednává o vlivu referenčních skupin a aplikaci marketingových technik na ovlivňování spotřebního chování gymnaziálních studentů. Práce se snaží nalézt odpověď na otázku, zda existuje rozdíl v působení referenčních skupin na spotřební chování studentů státních a soukromých gymnázií v Praze. V rámci práce jsou nastíněny nejvhodnější marketingové techniky pro efektivní působení na cílovou skupinu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/6123
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jiřina Brejchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/6123
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum dopadu zapojení referenčních skupin do mediální marketingové komunikace firmy GALUS Industries s.r.o
Radoslav Groh -
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
Diana Cintulová -
Spotřební chování vybrané skupiny mládeže
Jan Čadil -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Vliv reklamy a referenční skupiny na spotřební chování dětí
Kamila Mrázková -
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Helena Mager -
Specifické skupiny spotřebitelů,jejich spotřební chování v České republice
Marta Magott -
Vliv referenčních skupin na spotřební chování
Petra Štrouchalová Blažková