Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích – Bc. Veronika ZÁRUBOVÁ
Bc. Veronika ZÁRUBOVÁ
Master's thesis
Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích
Seniors as a target group in marketing communications
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zkoumání problematiky seniorů jako cílové skupiny v marke-tingových komunikacích. V teoretické části je zpracována problematika stáří a stárnutí, na ni navazuje kapitola zabývající se marketingovými komunikacemi a poslední část se týká cestovního ruchu a cestování seniorů. Praktickou částí je analýza ? výběr cestovních kance-láří zčásti nebo zcela zaměřených na seniory …viacAbstract:
The aim of this thesis is the investigation into the issue of seniors as a target group in the marketing communications. In the theoretical part the issue of old age and ageing is pro-cessed, continued with the chapter concerned the marketing communications and the last part deals with the travel movement and senior travelling. The practical part is the analysis ? selection of travel agencies partly …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
18436
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁRUBOVÁ, Veronika. Senioři jako cílová skupina v marketingových komunikacích. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Projekt poznávacího zájezdu do Vratislavi pro českou cestovní kancelář
Kristýna Černá -
Rozvrhování pro zážitkovou cestovní kancelář
Ludvík Hájek -
Pojištění cestovních kanceláří pro případ úpadku
Eliška Stehlíková -
Ekonomický přínos specifické skupiny outgoingových turistů konkrétní cestovní kanceláře z České republiky pro ekonomiku USA
Johanka Halamová -
Analýza a návrh Business Intelligence řešení pro cestovní kancelář Mayer & Crocus
Markéta Majerová -
Intranetový informační systém pro malé cestovní kanceláře
Michal Vodička -
Návrh marketingové kampaně na Facebooku a Instagramu pro cestovní kancelář Golf Planet
Simona Pavelková -
Komplexní pojištění pro cestovní kanceláře
Lenka Žáčková