Určování polohy kolejových vozidel s využitím inerciální navigace a detekce charakteristických segmentů tratě – Ing. Lukáš PUŠMAN
Ing. Lukáš PUŠMAN
Doctoral thesis
Určování polohy kolejových vozidel s využitím inerciální navigace a detekce charakteristických segmentů tratě
Abstract:
Tato práce se zabývá návrhem systému pro určování polohy kolejových vozidel, založeném na inerciální navigaci a detekci charakteristických segmentů tratě. Popisovaný systém představuje alternativu k tradičnímu přístupu řešení navigační úlohy za pomoci Kálmánova filtru a pracuje primárně pouze s inerciálními daty. Hlavní myšlenka spočívá v porovnávání určitých charakteristických úseků tratě s předem …moreAbstract:
In this thesis a design of a railway-vehicle localization system based on the inertial navigation and specific track-segment detection is described. The system offers an alternative to the traditional solution of the navigation task based on the Kalman filter and it uses primarily only the inertial data for its operation. The main idea is to detect and recognize some specific parts of the track and …moreKeywords
Navigační systém určování polohy kolejová vozidla detekce segmentů tratě globální družicový polohový systém (GNSS) protokol NMEA inerciální měření strap-down algoritmus MEMS akcelerometr MEMS gyroskop polyfázový filtr transformace souřadného systému výpočet poloměru software LabVIEW veřejná doprava tramvaj.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 10. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PUŠMAN, Lukáš. \textit{Určování polohy kolejových vozidel s využitím inerciální navigace a detekce charakteristických segmentů tratě}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Electrical Engineering. 2017. Available from: https://theses.cz/id/y98rci/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PUŠMAN, Lukáš. Určování polohy kolejových vozidel s využitím inerciální navigace a detekce charakteristických segmentů tratě. Plzeň, 2017. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Electrical EngineeringDoctoral programme / field:
Electrical Engineering and Informatics / Electronics
Theses on a related topic
-
Možnosti využití globálních družicových polohových systémů pro sledování těžebně-dopravních strojů
Jiří Semerád -
Využití globálních družicových polohových systémů při mezinárodních přepravách nebezpečných věcí
Pavel Darmovzal -
Zastínění signálů vegetací a jeho vliv na observace technologií GNSS
Jakub Rezek