Klára Ježková

Bachelor's thesis

Vysokoškolští studenti a sexistická reklama - dopady na marketingovou komunikaci firem

University and College Students and Sexist Advertising - Implications for Marketing Communication of Companies
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjištění a vyhodnocení názorů studentů Vysoké školy polytechnické Jihlava na přítomnost sexistických motivů v reklamě. Teoretická část se zaměří na význam, smysl a účinnost reklamy, a také na samotnou sexistickou reklamu a její prvky. Pro praktickou část budou využity výsledky získané prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazník bude zaměřený na vnímání těchto prvků a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.