Klára Ježková

Bakalářská práce

Vysokoškolští studenti a sexistická reklama - dopady na marketingovou komunikaci firem

University and College Students and Sexist Advertising - Implications for Marketing Communication of Companies
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění a vyhodnocení názorů studentů Vysoké školy polytechnické Jihlava na přítomnost sexistických motivů v reklamě. Teoretická část se zaměří na význam, smysl a účinnost reklamy, a také na samotnou sexistickou reklamu a její prvky. Pro praktickou část budou využity výsledky získané prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazník bude zaměřený na vnímání těchto prvků a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.