Vysokoškolští studenti a sexistická reklama - dopady na marketingovou komunikaci firem – Klára Ježková
Klára Ježková
Bachelor's thesis
Vysokoškolští studenti a sexistická reklama - dopady na marketingovou komunikaci firem
University and College Students and Sexist Advertising - Implications for Marketing Communication of Companies
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjištění a vyhodnocení názorů studentů Vysoké školy polytechnické Jihlava na přítomnost sexistických motivů v reklamě. Teoretická část se zaměří na význam, smysl a účinnost reklamy, a také na samotnou sexistickou reklamu a její prvky. Pro praktickou část budou využity výsledky získané prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazník bude zaměřený na vnímání těchto prvků a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEŽKOVÁ, Klára. \textit{Vysokoškolští studenti a sexistická reklama - dopady na marketingovou komunikaci firem}. Online. Bachelor's thesis. Jihlava: College of Polytechnics Jihlava. 2017. Available from: https://theses.cz/id/y9crem/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.