Vysokoškolští studenti a sexistická reklama - dopady na marketingovou komunikaci firem – Klára Ježková
Klára Ježková
Bachelor's thesis
Vysokoškolští studenti a sexistická reklama - dopady na marketingovou komunikaci firem
University and College Students and Sexist Advertising - Implications for Marketing Communication of Companies
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zjištění a vyhodnocení názorů studentů Vysoké školy polytechnické Jihlava na přítomnost sexistických motivů v reklamě. Teoretická část se zaměří na význam, smysl a účinnost reklamy, a také na samotnou sexistickou reklamu a její prvky. Pro praktickou část budou využity výsledky získané prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazník bude zaměřený na vnímání těchto prvků a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.