Anna Vatulya

Diplomová práce

Marketing start- upů

Marketing of start-ups
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingem start-upů a jejich nejčastějšími chybami v této oblasti. Klade si za cíl vypracování doporučení pro zakladatelé start-upů, které jim pomůžou předejít chybným krokům při budování podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje definici slova start-up, historii těchto podniků a představuje úvod do problematiky marketingu ve start-upech. Druhá část …více
Abstract:
This diploma thesis is dedicated to marketing of start-ups and the most frequent mistakes they make in this field. The goal of this thesis is to propose recommendations for start-up founders which could help them avoid mistakes while building their business. The thesis is divided into three parts. The first part defines the concept of start-ups, explores their history and introduces the main issues …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2014
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Kateřina Pljaskovová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39407

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod