Jan Suchý

Master's thesis

Strategický finanční plán obchodní značky Balloon Adventures Prague

Strategic financial plan of a commercial brand Balloon Adventures Prauge
Abstract:
Cílem práce je analyzovat a vyhodnotit současné postavení společnosti na trhu a v návaznosti na dlouhodobé cíle navrhnout a pospat krátkodobý finanční plán pro nadcházející období. Součástí plánu je detailní přehled o finančních tocích v průběhu sledovaného období, rozvržení potřebných investic, vkladů kapitálu a ekonomické vyhodnocení plánu. Navržený plán …more
Abstract:
The aim of the thesis is to analyse and evaluate the current market position of the brand in connection to its long-term goals, and to draft and describe a short-term financial plan for the upcoming year. As part of the plan, there is an overview of the company’s cashflow, a schedule of investment and capital needs and an economical evaluation of the plan itself. The drafted plan is supposed to be …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2019
  • Supervisor: Jindřich Špička
  • Reader: Renata Aulová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77618