Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh – Ing. Jana AMBROSOVÁ
Ing. Jana AMBROSOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh
Project of marketing communications for implementation a new product of the company LINEA NIVNICE Inc. on market.
Anotácia:
Tato diplomová práce je vypracována pro společnost LINEA NIVNICE a.s. Hlavním účelem jejího zpracování je doporučit firmě komunikační marketingovou kampaň pro zavedení nového výrobku na trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. Teoretická část se zabývá oblastmi výrobek a značka, životní cyklus výrobku, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Tedy teoretickými …viacAbstract:
This thesis is elaborated for LINEA NIVNICE Inc. The main aim of this thesis is recommended for company communication marketing campaign for implementation a new product on the market. This thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and project. Theoretical part deals with themes like product and brand, product life cycle, marketing communication and marketing research. These themes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AMBROSOVÁ, Jana. \textit{Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/y9kikf/.
Jak správně citovat práci
AMBROSOVÁ, Jana. Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2018
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Václav HLAVÁČ -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Martin BANGHO -
Podnikatelský záměr - zavedení nového výrobku na trh
Adam Hajtmar -
Podnikatelský záměr - zavedení nového výrobku na trh
Adam Hajtmar -
Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Lucie KARÁSKOVÁ -
Projekt zavedení nového výrobku do produktového portfolia vybrané společnosti
Katka Argalášová -
Zavedení nového výrobku a uvedení na trh firmy LR Health and Beauty Systems
Zuzana Štádlerová