Anna Sabolová

Diplomová práce

Stratégia predaja profesionálnej vlasovej kozmetiky značky L’Oréal Professionnel koncovým spotrebiteľom

Strategie prodeje profesionální vlasové kosmetiky značky L'Oréal Professionnel koncovým spotřebitelům
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření pro řešení reálně existujícího problému mezinárodní značky profesionální vlasové kosmetiky na českém trhu. Podklady pro vyhodnocení problému a zdrojmy potenciálního řešení budou jak analýza současné strategie značky, tak i analýza sekundárních dat a primární výskum v oblasti nákupu a používání vlasové kosmetiky v České republice.
Abstract:
The main goal of the diploma thesis is to submit proposals to solve a real existing problem of international professional hair cosmetics brand in the Czech market. Problem analysis and potential solutions will be based on current strategy analysis, secondary data analysis and also primary marketing research in the field of professional hair cosmetics purchase and usage in the Czcech republic
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť opatrenia pre riešenie reálne existujúceho problému medzinárodnej značky profesionálnej vlasovej kozmetiky na českom trhu. Podkladmi pre vyhodnotenie problému a zdrojmy potenciálneho riešenia bude analýza súčasnej stratégie značky, ako aj analýza sekundárnych dat a primárny výskum v oblasti nákupu a používania vlasovej kozmetiky v Českej republike.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Kateřina Dragonová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60138