Michal Janáček

Bakalářská práce

Internetový systém Helpdesk

Internet Helpdesk System
Anotace:
Internetový systém Helpdesk, který je primárně určen přímému řešení, evidenci a správě daných požadavků v reálném čase. Systém bude schopen přijmout požadavky od více klientů z jiných skupin, které se nebudou vzájemně ovlivňovat. Vše bude přehledně rozděleno do tabulek a každý uživatel uvidí pouze požadavky, ke kterým má udělaná práva. V systému bude 5 typů uživatelů: Administrátor - Neomezená práva …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.