Dagmar HOUDKOVÁ

Bachelor's thesis

Mehrdeutigkeit auf der lexikalischen Ebene in der Werbesprache

The lexical ambiguity in the advertisement
Abstract:
The aim of this degree work is to define linguistic devices that were used to achieve ambiguity in the advertisements of the Austrian magazine called Profil. The emphasis is put on the syntactic and lexical ambiguity as it occurs most frequently in these ads. The theoretical part contains the definition of the term ambiguity and deals with the means of syntactic and lexical ambiguity with respect to …more
Abstract:
Cílem této práce je stanovení jazykových prostředků, kterými bylo dosaženo mnohoznačnosti v reklamách rakouského časopisu Profil, přičemž je kladen důraz na syntaktickou a lexikální mnohoznačnost, která se v těchto reklamách objevuje nejčastěji. Teoretická část práce je věnována vymezení pojmu mnohoznačnost jako takového a dále přibližuje jednotlivé prostředky syntaktické a lexikální mnohoznačnosti …more
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Accessible from:: 24. 4. 2012

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Veronika Opletalová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOUDKOVÁ, Dagmar. Mehrdeutigkeit auf der lexikalischen Ebene in der Werbesprache. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta

PALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC

Philosophical Faculty

Bachelor programme / field:
Philology / Německá filologie - Nizozemská filologie

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses y9rx65 y9rx65/2
24/4/2012
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
25/4/2012
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.