Mehrdeutigkeit auf der lexikalischen Ebene in der Werbesprache – Dagmar HOUDKOVÁ
Dagmar HOUDKOVÁ
Bachelor's thesis
Mehrdeutigkeit auf der lexikalischen Ebene in der Werbesprache
The lexical ambiguity in the advertisement
Abstract:
The aim of this degree work is to define linguistic devices that were used to achieve ambiguity in the advertisements of the Austrian magazine called Profil. The emphasis is put on the syntactic and lexical ambiguity as it occurs most frequently in these ads. The theoretical part contains the definition of the term ambiguity and deals with the means of syntactic and lexical ambiguity with respect to …viacAbstract:
Cílem této práce je stanovení jazykových prostředků, kterými bylo dosaženo mnohoznačnosti v reklamách rakouského časopisu Profil, přičemž je kladen důraz na syntaktickou a lexikální mnohoznačnost, která se v těchto reklamách objevuje nejčastěji. Teoretická část práce je věnována vymezení pojmu mnohoznačnost jako takového a dále přibližuje jednotlivé prostředky syntaktické a lexikální mnohoznačnosti …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Zverejniť od: 24. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Veronika Opletalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOUDKOVÁ, Dagmar. Mehrdeutigkeit auf der lexikalischen Ebene in der Werbesprache. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Philology / Německá filologie - Nizozemská filologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva