Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh – Ing. Bc. Dávid Varga
Ing. Bc. Dávid Varga
Diplomová práce
Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh
Business Strategy of the Multinational Company - Foreign Market Entry
Abstract:
The goal of this thesis called Business Strategy of the Multinational Company - Foreign Market Entry is the complex analysis of external and internal environment of selected international company and evaluation of its current business strategy performed in Indonesia. The main objective of the thesis is to define recommendations about possible changes in current business strategy in Indonesia for company …víceAbstract:
Predmetom tejto diplomovej práce, nazvanej Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh, je dôkladná analýza okolia vybraného medzinárodného podniku a zhodnotenie jeho súčasnej obchodnej stratégie v Indonézii. Hlavným cieľom práce je vypracovanie odporúčania pre vedenie podniku, týkajúce sa zmeny svojej súčasnej obchodnej stratégie v Indonézii. Práca je rozdelená na dve časti …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o9ooj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Kozub
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Vstup podniku na zahraniční trh
Kateřina Burdová -
Vstup podniku na zahraniční trh
Tamara Hanáková -
Podnikatelský záměr na rozšíření produktové strategie podniku LakoPlast s.r.o. na trh Ukrajiny
Svitlana Koshelya -
Vstup podniku na zahraniční trh
Jakub Havier -
Vstup podniku na zahraniční trh
Zuzana Radočáková -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník