Ing. Bc. Dávid Varga

Master's thesis

Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh

Business Strategy of the Multinational Company - Foreign Market Entry
Abstract:
The goal of this thesis called Business Strategy of the Multinational Company - Foreign Market Entry is the complex analysis of external and internal environment of selected international company and evaluation of its current business strategy performed in Indonesia. The main objective of the thesis is to define recommendations about possible changes in current business strategy in Indonesia for company …viac
Abstract:
Predmetom tejto diplomovej práce, nazvanej Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh, je dôkladná analýza okolia vybraného medzinárodného podniku a zhodnotenie jeho súčasnej obchodnej stratégie v Indonézii. Hlavným cieľom práce je vypracovanie odporúčania pre vedenie podniku, týkajúce sa zmeny svojej súčasnej obchodnej stratégie v Indonézii. Práca je rozdelená na dve časti …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedúci: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Kozub

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management