Bc. Silvie Vaculčíková

Master's thesis

Neuromarketing a spotřební chování

Neuromarketing and Consumer Behavior
Anotácia:
Cílem diplomové práce je přiblížení využití biometrické a neuromarketingové vyzkumné metody k ovlivnění spotřebního chování spotřebitelů generace X, Y a Z. Teoretická část práce vymezuje problematiku neuromarketingu, biometrické a neuromarketingové metody, spotřebního chování, emocí a rozhodovacího procesu spotřebitele. Praktická část práce se věnuje experimentu k ovlivnění výběru kávového produktu …viac
Abstract:
The master's thesis aims to approach biometric and neuromarketing research methods in order to influence the consumer's behavior of consumers generations X, Y, and Z. The theoretical part defines neuromarketing, biometric and neuromarketing research methods, consumer behavior, emotions, and consumer decision-making process. The practical part of the thesis is devoted to an experiment to influence the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vaculčíková, Silvie. Neuromarketing a spotřební chování. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.