Neuromarketing a spotřební chování – Bc. Silvie Vaculčíková
Bc. Silvie Vaculčíková
Master's thesis
Neuromarketing a spotřební chování
Neuromarketing and Consumer Behavior
Anotácia:
Cílem diplomové práce je přiblížení využití biometrické a neuromarketingové vyzkumné metody k ovlivnění spotřebního chování spotřebitelů generace X, Y a Z. Teoretická část práce vymezuje problematiku neuromarketingu, biometrické a neuromarketingové metody, spotřebního chování, emocí a rozhodovacího procesu spotřebitele. Praktická část práce se věnuje experimentu k ovlivnění výběru kávového produktu …viacAbstract:
The master's thesis aims to approach biometric and neuromarketing research methods in order to influence the consumer's behavior of consumers generations X, Y, and Z. The theoretical part defines neuromarketing, biometric and neuromarketing research methods, consumer behavior, emotions, and consumer decision-making process. The practical part of the thesis is devoted to an experiment to influence the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaculčíková, Silvie. Neuromarketing a spotřební chování. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.