Nikola Jindřichová

Bakalářská práce

Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci destinace cestovního ruchu - Praha 2

Use of modern communication tools for destination promotion in tourism - Prague 2
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá novodobými komunikačními nástroji a jejich přínosem pro propagaci destinace. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů v oblasti cestovního ruchu a destinačního managementu včetně faktorů, které jej ovlivňují. Zmíněny jsou i základní marketingové nástroje využívané při propagaci. Praktická část se zabývá analýzou propagace vybraných městských částí Praha 1, 2, …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with modern communication tools and their contribution to the promotion of the destination. The theoretical part deals with the definition of basic concepts in the field of tourism and destination management, including the factors that affect it. Mentioned are also fundamental marketing tools used in promotion. The practical part deals with the analysis of the promotion of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 9. 2020
  • Vedoucí: Ing. Astrida Blanařová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petr Tiefenböck

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS