Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci destinace cestovního ruchu - Praha 2 – Nikola Jindřichová
Nikola Jindřichová
Bakalářská práce
Využití moderních komunikačních nástrojů na propagaci destinace cestovního ruchu - Praha 2
Use of modern communication tools for destination promotion in tourism - Prague 2
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá novodobými komunikačními nástroji a jejich přínosem pro propagaci destinace. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů v oblasti cestovního ruchu a destinačního managementu včetně faktorů, které jej ovlivňují. Zmíněny jsou i základní marketingové nástroje využívané při propagaci. Praktická část se zabývá analýzou propagace vybraných městských částí Praha 1, 2, …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with modern communication tools and their contribution to the promotion of the destination. The theoretical part deals with the definition of basic concepts in the field of tourism and destination management, including the factors that affect it. Mentioned are also fundamental marketing tools used in promotion. The practical part deals with the analysis of the promotion of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/u6sfs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2020
- Vedoucí: Ing. Astrida Blanařová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Tiefenböck
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Organizační a procesní aspekty tvorby a propagace produktu cestovního ruchu (na příkladu cykloturistiky v JMK)
Martina Jaňurová -
Rozvoj cestovního ruchu v Libereckém kraji prostřednictvím podpory podniků působících v cestovním ruchu
Aneta Sychrová -
Film jako propagace cestovního ruchu
Klára Kalinová -
Propagace a řízení cestovního ruchu ve Slovinsku
Jana Zástěrová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Propagace Katedry cestovního ruchu VŠPJ na Instagramu
Eliška Rambousková -
Hodnocení propagace Katedry cestovního ruchu VŠPJ z pohledu studentů
Martina Zelená -
Propagace Katedry cestovního ruchu na Instagramu
Markéta Švecová