Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu – Thi Thanh Huyen Ngoová
Thi Thanh Huyen Ngoová
Bakalářská práce
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Brand identity principles and their application in the process of designing the brand identity of candles EMIU
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá procesem tvorby brand identity s konkrétním zaměřením na segment svíček. Cílem práce je navržení funkční a ucelené brand identity pro začínající značku ručně vyráběných svíček EMIU. Teoretická část se věnuje především samotnému procesu návrhu identity značky, představuje její základní prvky a důležité principy a zásady, na které je třeba při tvorbě návrhu myslet. Důraz je …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with the process of creating brand identity with a specific focus on the candle segment. The aim of the thesis is to design an efficient and coherent brand identity for a start-up brand of handmade candles EMIU. The theoretical part focuses mainly on the brand identity design process itself, presenting the basics and important principles and guidelines to keep in mind while creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92814
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2024
- Vedoucí: Adéla Božková
- Oponent: Filip Dědic
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92814
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach -
Brand identity
Vojtěch Vejlupek -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
Maksym Bilousov -
Návrh brand manuálu pro klenotnictví.
Tetiana Palahina