Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu – Thi Thanh Huyen Ngoová
Thi Thanh Huyen Ngoová
Bachelor's thesis
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Brand identity principles and their application in the process of designing the brand identity of candles EMIU
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá procesem tvorby brand identity s konkrétním zaměřením na segment svíček. Cílem práce je navržení funkční a ucelené brand identity pro začínající značku ručně vyráběných svíček EMIU. Teoretická část se věnuje především samotnému procesu návrhu identity značky, představuje její základní prvky a důležité principy a zásady, na které je třeba při tvorbě návrhu myslet. Důraz je …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with the process of creating brand identity with a specific focus on the candle segment. The aim of the thesis is to design an efficient and coherent brand identity for a start-up brand of handmade candles EMIU. The theoretical part focuses mainly on the brand identity design process itself, presenting the basics and important principles and guidelines to keep in mind while creating …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92814
Thesis defence
- Date of defence: 2024
- Supervisor: Adéla Božková
- Reader: Filip Dědic
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGOOVÁ, Thi Thanh Huyen. \textit{Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/yactqe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92814
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský -
Návrh brand identity pro Biatlon do obýváku
Josef Cach -
Brand identity
Vojtěch Vejlupek -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Start an Online Fashion Brand from Scratch
Julie Arsentyeva -
Psychologické aspekty identity na sociálních sítích a self-brand u mladých dospělých
Aneta Koudelová -
Návrh nové identity značky a její komunikační strategie
Michaela Vávrová