Thi Thanh Huyen Ngoová

Bachelor's thesis

Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu

Brand identity principles and their application in the process of designing the brand identity of candles EMIU
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá procesem tvorby brand identity s konkrétním zaměřením na segment svíček. Cílem práce je navržení funkční a ucelené brand identity pro začínající značku ručně vyráběných svíček EMIU. Teoretická část se věnuje především samotnému procesu návrhu identity značky, představuje její základní prvky a důležité principy a zásady, na které je třeba při tvorbě návrhu myslet. Důraz je …more
Abstract:
Bachelor thesis deals with the process of creating brand identity with a specific focus on the candle segment. The aim of the thesis is to design an efficient and coherent brand identity for a start-up brand of handmade candles EMIU. The theoretical part focuses mainly on the brand identity design process itself, presenting the basics and important principles and guidelines to keep in mind while creating …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: Adéla Božková
  • Reader: Filip Dědic

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92814