Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh – Zuzana EHRLICHOVÁ
Zuzana EHRLICHOVÁ
Bachelor's thesis
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
The change in consumer's behaviour with the arrival of VoD services at the Czech audiovisual market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na změnu ve spotřebitelském chování mladých dospělých při získávání obsahů po příchodu Netflixu na český audiovizuální trh. Pomocí kvalitativního výzkumu jsem se snažila pochopit lépe nejen jejich současné chování, ale pokusila jsem prozkoumat i pozadí jejich jednání. Tedy jaké byly jejich důvody a motivace při získávání obsahů a posléze, jaké důvody a motivace stály …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the change in consumer behaviour of young adults in acquiring content after the arrival of Netflix to the Czech audio-visual market. Using qualitative research, I tried to explore not only their behaviour but also the background of their behaviour. That is what were their motives and reasons for acquiring audio-visual contents and what was the reason for them to switch …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Pavel Zahrádka, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
EHRLICHOVÁ, Zuzana. \textit{Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/yag2ff/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
EHRLICHOVÁ, Zuzana. Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / English Philology - TV and Radio Studies
Theses on a related topic
-
Praktiky a motivace členů konvergentního publika ve způsobech získávání audiovizuálních obsahů
Klára Bečáková -
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
Michal Krejčí -
Návrh obchodní strategie pro streamovací službu Netflix
Petr Loutocký -
Distribuční problematika služby Netflix na českém trhu
Jan Zábranský -
Fundamentální analýza akcie Netflix
Lukáš Březina -
Vstup filmové služby Netflix na český filmový trh
Filip Kawulok -
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ -
"Český Netflix": Specifika lokálního obsahu a preference uživatelů v České republice
Barbora Graciasová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights