Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh – Zuzana EHRLICHOVÁ
Zuzana EHRLICHOVÁ
Bachelor's thesis
Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh
The change in consumer's behaviour with the arrival of VoD services at the Czech audiovisual market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na změnu ve spotřebitelském chování mladých dospělých při získávání obsahů po příchodu Netflixu na český audiovizuální trh. Pomocí kvalitativního výzkumu jsem se snažila pochopit lépe nejen jejich současné chování, ale pokusila jsem prozkoumat i pozadí jejich jednání. Tedy jaké byly jejich důvody a motivace při získávání obsahů a posléze, jaké důvody a motivace stály …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the change in consumer behaviour of young adults in acquiring content after the arrival of Netflix to the Czech audio-visual market. Using qualitative research, I tried to explore not only their behaviour but also the background of their behaviour. That is what were their motives and reasons for acquiring audio-visual contents and what was the reason for them to switch …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Pavel Zahrádka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
EHRLICHOVÁ, Zuzana. \textit{Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Arts. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/yag2ff/.
Jak správně citovat práci
EHRLICHOVÁ, Zuzana. Změna spotřebitelského chování s příchodem Netflixu a dalších SVoD služeb na český audiovizuální trh. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Human Studies / English Philology - TV and Radio Studies
Práce na příbuzné téma
-
Praktiky a motivace členů konvergentního publika ve způsobech získávání audiovizuálních obsahů
Klára Bečáková -
Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix
Michal Krejčí -
Návrh obchodní strategie pro streamovací službu Netflix
Petr Loutocký -
Distribuční problematika služby Netflix na českém trhu
Jan Zábranský -
Fundamentální analýza akcie Netflix
Lukáš Březina -
Vstup filmové služby Netflix na český filmový trh
Filip Kawulok -
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ -
"Český Netflix": Specifika lokálního obsahu a preference uživatelů v České republice
Barbora Graciasová
Názov
Vložil
Vložené
Práva