Bc. Tomáš Pagáč

Bakalářská práce

Technologie pro síťové hry v herním engine Unity

Networking Technologies in Unity Game Engine
Anotace:
Práce zkoumá problematiku vývoje online her. První část popisuje výběr vhodné architektury, metody pro snížení datového toku a kompenzaci síťové odezvy. Druhá část popisuje implementaci prototypu online hry za použití herního enginu Unity a síťové knihovny Mirror. Součástí práce je grafický manuál pro vytvořený prototyp.
Abstract:
The thesis explores issues in online game development. The first part describes the selection of a suitable architecture, methods for reducing network data flow and compensating for network latency. The second part describes the process of implementing an online game prototype using Unity engine and the network library Mirror. Creating a brand guide for said prototype is also a part of the thesis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Milan Doležal, Mgr. Lukáš Pevný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika