Anežka Syrovátková

Diplomová práce

Analýza komunikační strategie společnosti Red Bull ČR

Analysis of communication strategy of Red Bull Czech Republic
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na analýzu komunikační strategie společnosti Red Bull Česká republika s.r.o., a to konkrétně na reklamu, komunikaci na místě prodeje, public relations a mediální komunikaci, opinion leaders program, event marketing a digitální komunikaci. Vycházela jsem z globální komunikační strategie, kterou reprezentuje Red Bull Media House a zkoumala jsem, jakým způsobem …více
Abstract:
In my thesis I focused on the analysis of communication strategy of Red Bull Czech Republic, specifically on advertising, communication at the point of sale, public relations and media communications, opinion leaders program, event marketing and digital communications. I started from global communication strategy represented by Red Bull Media House and I have examined, how this strategy is implemented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Pavel Homolka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52970