Aktivizace studentů v rámci on-line výuky – Aleš Brtna
Aleš Brtna
Bakalářská práce
Aktivizace studentů v rámci on-line výuky
Activation of students within on-line teaching
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřil na aktivizaci žáků na sekundárním stupni škol během on-line výuky. Podnětem k tomuto tématu byl nedostatek informací v komplexní formě, která by učitelům poskytla představení možností, jak žáky zapojit do výuky. Cílem se tedy stalo popsání obecných předpokladů pro vedení on-line výuky a poskytnutí námětů a příkladů, jak dosáhnout interaktivní výuky, která by …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focused on the activation of secondary school students during online learning. The impuls for this topic was the lack of information in a comprehensive form that would provide the possibilities of engaging students in learning to teachers. Therefore, the aim was to describe the general prerequisites for conducting online teaching and to provide suggestions and examples of how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lucie Smékalová, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíČeská zemědělská univerzita v Praze
Institut vzdělávání a poradenstvíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Případová studie žákovské a učitelské percepce online výuky na jedné základní škole v období pandemie COVID-19
Michaela Sadloňová -
Studenti v roli učitele a jejich představa o ideálních rolích v online výuce
Šárka Florianová -
Percepce pedagogické interakce v online výuce studenty Masarykovy univerzity
Pavel Kozubík
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
26. 3. 2022