Bc. Martin Smilek

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce. Práce se skládá ze tří částí. V první části jsou uvedená teoretická východiska práce, na jejichž základě jsou v druhé části vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Poslední část obsahuje návrhy marketingové strategie vycházející z výstupů analýz a výsledků dotazníkového šetření.
Abstract:
Diploma thesis deals with marketing strategy proposal of the specific institution. The thesis is composed of three parts. First part contains theoretical basis needed for internal and external analysis of company environment in the second part. The last part contains proposal of marketing strategy based on analysis outputs and results of questionnaire survey.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Kamil Mezník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING

AKADEMIE STING

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management