Bc. Martin Smilek

Master's thesis

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce. Práce se skládá ze tří částí. V první části jsou uvedená teoretická východiska práce, na jejichž základě jsou v druhé části vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Poslední část obsahuje návrhy marketingové strategie vycházející z výstupů analýz a výsledků dotazníkového šetření.
Abstract:
Diploma thesis deals with marketing strategy proposal of the specific institution. The thesis is composed of three parts. First part contains theoretical basis needed for internal and external analysis of company environment in the second part. The last part contains proposal of marketing strategy based on analysis outputs and results of questionnaire survey.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2021
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Kamil Mezník

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING