Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Martin Smilek
Bc. Martin Smilek
Master's thesis
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce. Práce se skládá ze tří částí. V první části jsou uvedená teoretická východiska práce, na jejichž základě jsou v druhé části vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Poslední část obsahuje návrhy marketingové strategie vycházející z výstupů analýz a výsledků dotazníkového šetření.Abstract:
Diploma thesis deals with marketing strategy proposal of the specific institution. The thesis is composed of three parts. First part contains theoretical basis needed for internal and external analysis of company environment in the second part. The last part contains proposal of marketing strategy based on analysis outputs and results of questionnaire survey.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/e82ft/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedúci: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kamil Mezník
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova