Eva Papežová

Diplomová práce

Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci

Differences in consumer buying behavior in the Czech Republic and the USA and their significance on marketing communication
Anotace:
Diplomová práce na téma Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci si klade za cíl identifikovat odlišností v nákupním chování spotřebitelů v České republice a USA a v závislosti na tom pak navrhnout doporučení pro marketingovou komunikaci na těchto trzích. Konkrétně se doporučení zaměřuje na malé firmy se zaměřením na personalizované …více
Abstract:
The Master's thesis on the topic of Differences in Consumer Buying Behavior in the Czech Republic and the USA and Their Significance for Marketing Communication aims to identify variations in consumer purchasing behavior in the Czech Republic and the USA. Based on this, the thesis aims to propose recommendations for marketing communication in these markets. Specifically, the recommendations focus on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2023
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91313