Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele – Bc. Pavla VAJČNEROVÁ
Bc. Pavla VAJČNEROVÁ
Master's thesis
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
The Factors Affecting Consumer Buying Behavior
Abstract:
Tématem diplomové práce je nákupní chování spotřebitele. Nákupní chování je zkoumáno více obory, a to hlavně obory ekonomickými a psychologickými. Výzkumným problémem jsou faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele. Cílem práce je popsat vnímání vybraných aspektů nákupního chování českých spotřebitelů a porovnat rozdíly v percepci těchto aspektů v závislosti na vybraných osobních faktorech prostřednictvím …moreAbstract:
The thesis topic is the consumer buying behavior. Shopping behavior is examined by more fields, especially economic and psychological fields. Research problem are the factors influencing the buying behavior of consumer. The aim is to describe the perception of selected aspects of consumer shopping behavior of Czech consumer and compare the differences in perception of these aspects, depending on selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2013
Accessible from:: 2. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Soňa Lemrová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VAJČNEROVÁ, Pavla. Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights