Tomáš VYLETA

Bachelor's thesis

Prioritizace zákazníků při poskytování SW podpory

Customer prioritization for software support
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem prioritizace zákazníků při poskytování softwarové podpory. Téma bylo nabídnuté společností Diebold Nixdorf za účelem vylepšení poskytovaných IT služeb. Práce obsahuje krátké představení společnosti a dále jsou zde definované pojmy týkající se ITSM a jednotlivé nejlepší praktiky jsou vylíčeny podle frameworku ITIL, který společnost využívá. Další část se …more
Abstract:
The presented bachelor thesis deals with the topic of Customer prioritization for software support. The topic was offered by Diebold Nixdorf in order to improve their provided services. The thesis contains a brief introduction of the company and further are defined terms related to ITSM and individual best practices are described according to the ITIL framework, which the company uses. The next part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. RNDr. Mikuláš Gangur, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VYLETA, Tomáš. Prioritizace zákazníků při poskytování SW podpory. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Information Systems Management