Prioritizace zákazníků při poskytování SW podpory – Tomáš VYLETA
Tomáš VYLETA
Bachelor's thesis
Prioritizace zákazníků při poskytování SW podpory
Customer prioritization for software support
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem prioritizace zákazníků při poskytování softwarové podpory. Téma bylo nabídnuté společností Diebold Nixdorf za účelem vylepšení poskytovaných IT služeb. Práce obsahuje krátké představení společnosti a dále jsou zde definované pojmy týkající se ITSM a jednotlivé nejlepší praktiky jsou vylíčeny podle frameworku ITIL, který společnost využívá. Další část se …moreAbstract:
The presented bachelor thesis deals with the topic of Customer prioritization for software support. The topic was offered by Diebold Nixdorf in order to improve their provided services. The thesis contains a brief introduction of the company and further are defined terms related to ITSM and individual best practices are described according to the ITIL framework, which the company uses. The next part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. RNDr. Mikuláš Gangur, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYLETA, Tomáš. Prioritizace zákazníků při poskytování SW podpory. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Information Systems Management
Theses on a related topic
-
Analýza nákladů na podporu SW produktů
Jan KALVODA -
Zavádění ITIL procesů do firmy s důrazem na Incident Management
Pavel Bartoň -
Konsolidace Incident Managementu po akvizici v bankovním sektoru
Adam Sosnovský -
Racionalizace procesu Incident Management ve firmě
Denis Heczko -
Analýza a návrh optimalizace procesů Incident/Problem/Release managementu vybrané společnosti podle metodiky ITIL
Anna Kobiakova -
Modelování činnosti Helpdesk v prostředí ITIL
Tomáš Mysliveček -
Přehled nástrojů pro podporu a řízení incident managementu
Martin Šaman