Prioritizace zákazníků při poskytování SW podpory – Tomáš VYLETA
Tomáš VYLETA
Bachelor's thesis
Prioritizace zákazníků při poskytování SW podpory
Customer prioritization for software support
Anotácia:
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem prioritizace zákazníků při poskytování softwarové podpory. Téma bylo nabídnuté společností Diebold Nixdorf za účelem vylepšení poskytovaných IT služeb. Práce obsahuje krátké představení společnosti a dále jsou zde definované pojmy týkající se ITSM a jednotlivé nejlepší praktiky jsou vylíčeny podle frameworku ITIL, který společnost využívá. Další část se …viacAbstract:
The presented bachelor thesis deals with the topic of Customer prioritization for software support. The topic was offered by Diebold Nixdorf in order to improve their provided services. The thesis contains a brief introduction of the company and further are defined terms related to ITSM and individual best practices are described according to the ITIL framework, which the company uses. The next part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. RNDr. Mikuláš Gangur, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYLETA, Tomáš. Prioritizace zákazníků při poskytování SW podpory. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Information Systems Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákladů na podporu SW produktů
Jan KALVODA -
Zavádění ITIL procesů do firmy s důrazem na Incident Management
Pavel Bartoň -
Konsolidace Incident Managementu po akvizici v bankovním sektoru
Adam Sosnovský -
Racionalizace procesu Incident Management ve firmě
Denis Heczko -
Analýza a návrh optimalizace procesů Incident/Problem/Release managementu vybrané společnosti podle metodiky ITIL
Anna Kobiakova -
Modelování činnosti Helpdesk v prostředí ITIL
Tomáš Mysliveček -
Přehled nástrojů pro podporu a řízení incident managementu
Martin Šaman