Léčivé příběhy pro zlepšení klimatu ve třídě – Mgr. Monika Košťálová
Mgr. Monika Košťálová
absolventská práce studenta CŽV
Léčivé příběhy pro zlepšení klimatu ve třídě
Healing stories to improve climate in the classroom
Anotácia:
Předložená závěrečná práce se zabývá zlepšením klimatu ve třídě pomocí léčivých příběhů. Teoretická část pojednává o léčivých příbězích, klimatu ve třídě a práci s traumatem u dětí. Praktická část se zabývá vlastní praxí ve škole, která byla realizována ve druhé třídě základní školy. Cílem bylo vytvoření, realizace a vyhodnocení reedukačního programu zaměřeného na zlepšení třídního klimatu. Program …viacAbstract:
The presented final work addresses the improvement of the classroom climate through healing stories. The theoretical part is devoted to healing stories, classroom climate and work with children´s trauma. The practical part comprises own school practice, which was realized in the second class of a primary school. Its aim was to create, implement and evaluate a reeducational programme focused on a classroom …viacKľúčové slová
léčivý příběh klima třídy trauma narativní přístup reedukace komunikace násilí spolupráce
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2020
- Vedúci: PhDr. Magda Nišponská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŠŤÁLOVÁ, Monika. \textit{Léčivé příběhy pro zlepšení klimatu ve třídě}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Faculty of Science, Humanities and Education. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/yb2ffz/.
Jak správně citovat práci
Košťálová, Monika. Léčivé příběhy pro zlepšení klimatu ve třídě. Liberec, 2020. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and Educationceloživotní / odbor:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Rozšiřující studium učitelství pro 1. st. ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané problémy dětí mladšího školního věku a jejich eliminace pomocí léčivých příběhů
Petra Glaserová -
Význam mentalizace v přístupu učitele pro vývoj sebepojetí u dítěte MŠV
Anna Paldusová -
Možnosti optimalizace komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou žáků se specifickými poruchami učení
Kateřina Pospíšilová -
Spolupráce pedagogů základních škol a rodičů při reedukaci specifických poruch učení
Aneta Němcová -
Trauma a násilí v životech plzeňských žen bez domova
Katarina SANCHEZOVÁ -
Rodina, závislosti, násilí a trauma v dílech současných českých autorek: Interpretace a aplikace vybraných textů do výuky literatury.
Kristýna HÁMKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva